Kroh Blup

ABOUT JOURNAL Topik TWITTER GALLERY INSTAGRAM FOLLOW+ DASHBOARD
:: Online Diary!::
LANDLORD


hola ! My name is INTAN SYAFIQAH. Just call me INTAN / NENE. I'm a SWEET 97. Happy flying here :D
Superb Rich Erk? strike
Tak penting di mana kita bermula, yang penting di mana kita berakhir. ..All is well.. Allahhumma inni as'aluk al-jannah
TUAN TANAH


TITTLE-TATTLE

KLIK SAYA JUGA!!!

follow meh


Respon

Assalamualaikum dan Salam Kasih Sayang semua... 
*Kenyit mata, mulut senget

Hai awek2 pakwe2



Hari ini Intan nak mengadu domba... ceh takdelah. Ok hari nih saje nak ulas mengenai blog Intan. I know, ramai sangat cakap entry yang Intan buat panjang panjang sampai malas nak baca*asah kuku, mata ke atas. Intan sendiri pun dah cuba singkatkan tapi tetap tak boleh (sebenarnya tak pernah pun..hohoho). Terlalu banyak nak diceritakan, nak dikupas, nak dicungkil, nak dibongkar, nak ditonjolkan kepada anda semua sampai tak perasan cerita dah meleret-leret. *muka serius

Pada satu hari, saya pergi ke sekolah kemudian nampak alien dan saya...blablabla

Kesimpulannya, saya akan cubalah emmmm tengok dululah kalau adalah masanyelah, saya akan singkatkanlah cerita saya. Itu sahaja..... Satu lagi, tak rasa ke, nama blog nih macam bunyi kentut...

Lah tu je ke kau nak cakap


Jangan marah, Intan buat pendek punye nih...


0 Comment(s)